lördag 19 januari 2008

Söndag 12/1 - Städa

Nej jag har en otroligt rolig dag framför mig... städa upp bombnedslaget en viss person lämnat efter sig... Anna har åkt hem till dalarna. "Jag mår inte bra av att vara här" säger hon.

Kvar står det saker precis överallt, och jag har städat och städat allt skräp som bara ligger i drivor. 4 diskmaskiner, 5 tvättmaskiner, så fruktansvärt mycket småprylar som bara ligger på de skräpiga golven. Jag blir tokig av att ha det såhär, och jag är långt ifrån någon .. va heter det, sån som måste ha det fint och städat jämt.

Hennes garderob har exploderat och allt har ramlat ut på golvet, den går inte att stänga. Man får hoppa över prylar för att komma ut från lägenheten.

För att vara helt korrekt (annars kommer väl anna hoppa på mig i kommentarerna om jag inte förtydligar detta) så är väl naturligtvis inte alla maskiner fyllda med hennes saker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och om jag får vara helt korrekt så har jag inte en pinal kvar i garderoben du pratar om heller!

Johan sa...

eh, jo.

Och den exploderade långt innan dina saker var borta. Sen att du inte tycker att du vill ha det som ligger kvar där gör att det fortfarande inte går att stänga dörren...