söndag 17 februari 2008

Senaste tiden...

Jadu, tiden går, allt har väl liksom stabiliserat sig. Här har vi en söndag, jag har börjat gå och seriöst städa upp svinstian här. Gud va mycket löst skit man köpt egentligen. Jag tror aldrig jag sett så mycket ipren på en och samma gång som när jag städade upp badrummet. Nu förstår jag vart alla förpackningar genom åren tagit vägen... Nu är det bara avloppet i duschen som ska rensas, usch. Men det är sista gången jag behöver dra fram långa hårstån ur duschen på ett bra tag :) Fast i ärlighetens namn så gjorde Anna det förut :)

om jag nånsin blir klar här så kanske det snart ser lite representabelt ut så man kan ta hem folk. :)

Senaste månaden har typ ingenting hänt mellan mig och anna, det är vänskapligt, vi kan prata, kommer överens men banken är väldigt sega så vi har inte lyckats dela all ekonomi än. Anna blev ju lagom glad när banken drog 5000 spänn på autogiro för lägenheten när hon var och shoppade :) Själv var jag nere i Malmö och festade och kunde inte hosta upp 5k bara sådär, så det var ju lite intressant. Nu lever jag på nudlar resten av månaden och plankar T-banan :)

Däremot har det hänt en del annat på mitt håll, börjar lite smått bygga upp ett eget liv och egna erfarenheter. Det är inte lätt för lammkött på köttmarknaden, man blir lite slaktad :) Men det är nyttigt! :)

Inga kommentarer: